Letní cena Brna 2020: report od Tomáše Gescheidta 29.7.2020

Letní cena Brna 2020: report od Tomáše Gescheidta
Čtyři vítězství Karla Haniky

Jarní cena Brna se v roce 2020 konala již popáté, Letní cena Brna byla letošní novinkou. „Nápad na uspořádání Letní ceny pochází od statutární ředitelky Automotodromu Brno Ivany Ulmanové a ode mne,“ prohlásí předseda divize Přírodních okruhů CAMS a ředitel Letní ceny Brna Petr Civín. „Důvodem je koronavirová pandemie a s tím související nižší počet závodů v České republice. Na startu Letní ceny Brna 2020 se sešla vynikající konkurence a všechny závody byly velice zajímavé. Bohužel nám až na nedělní závody opět nevyšlo počasí, ale to je při závodech na Autodromu Brno již tradice.“ Statutární ředitelka Automotodromu Brno Ivana Ulmanová k tomu dodává: „Jsme velmi rádi, že se nám ve spolupráci s Road Racing Clubem ze Dvora Králové podařilo uspořádat letní variantu oblíbené Jarní ceny Brna. Na velmi početné předběžné startovní listině je vidět, že to bylo správné rozhodnutí,“

Závody měly kvalitní úroveň a zúčastnili se jich piloti z České republiky a Slovenska, z Polska, z Maďarska, z Německa, z Rakouska, z Holandska, z Belgie, z Itálie a z Irska, z ukrajinské Oděsy přijel pilot kategorie Stock 300 Maximus Kovalov. Startovala třída Supermono, 400SSP a Klasik do 750 cm3, Klasik o objemu do 175, 250, 350 a 500 cm3, Moto3, do 125 a 250 cm3 Sport Production a 125 Grand prix, do 600 cm3, společný závod kategorií Twin a STOCK 300 a závod nad 600 cm3. Závody kvalitně „měřila“ časoměřičská firma Sport Timing Slovakia – k plné spokojenosti všech zúčastněných.

Ve všech kategoriích se konaly 2 závody, první v sobotu a druhý (o trochu delší) v neděli. Vynikající byl výkon Karla Haniky, který vedle třídy nad 600 cm3 na Jarní ceně startuje i ve třídě do 600 cm3 a všechny čtyři závody vyhrává. Pozoruhodné je, že startuje na dvou různých sadách pneumatik Pirelli a Bridgestone. Závodů se zúčastnili také veteráni: desetinásobný mistr ČSSR Peter Baláž (*17. listopadu 1945) předvedl jednoválcovou vodou chlazenou dvěstěpadesátku Jawa bez šoupátka z roku 1972, závodům přihlíželi mistr ČSSR v kategorii 125 cm3 z roku 1984 Jan Dobiáš, Dušan Petr, Petr Frank a Velen Slezák.

Kategorie Supermono, 400SSP a Klasik 750

Sobotní závod se jel na 6 kol, v neděli se jelo 11 kol.

Petr Najman (*23. května 1996) závodí se strojem JP Honda 450 v kategorii Super Mono. Na Letní ceně Brna 2020 vyhrál oba závody, velkým soupeřem mu byl irský pilot Shaun Anderson (*7. srpna 1984). Anderson jede v kategorii Super Mono na stroji Kramer Evo2 690 z ročníku 2016, v sobotním závodě se mu vydaří start a s Najmanem prohrál o 7,327 resp. o 9, 263 sekundy. Najman v sobotu upadl v závodě do 600 cm3 a má naražený bok. V neděli ve warm up to zkusí a zkouška dopadá dobře. V nedělním závodě před restartem zajíždí nejrychlejší kolo časem 2:21,286 sekundy, přestože v Jarní ceně dosáhl času 2:18,241, jel o 3,045 sekundy pomaleji. Vše si vynahradí po restartu, když se na brněnský Autodrom se snesla krátká přeháňka. „Ve třídě do 600 cm3 přijedu pouze na start,“ prohlásí zraněný Najman, který však v závodě do 600 cm3 obsadí sedmou pozici. Ztráta třetího pilota v nedělním závodě Super Mono Němce Nico Kehrera na stroji Scorpion činí 25,807 sekundy.

V kategorii Super Mono startuje také Libor Kamenický na stroji Mali Ahra, v sobotu obsadí páté a v neděli čtvrté místo. Na jeho stroji, který si tým postavil sám, znamená „Mali“ zkratku Martina a Libora, kteří postavili rám motocyklu, s úspěchem používají motor Ahra, na jehož konstrukci se podílel pan Václava Rathouský. Libor Kamenický se narodil 8. ledna 1977 a s motocyklem jezdí již 25 sezónu.

V sobotním závodě 400SPP vyhrál Patrik Horák (Kawasaki ZXR400) o 1,983 sekundy před Danem Vysloužilem na Hondě, v neděli vyhrává s rozdílem 27,573 sekundy suverénně Vysloužil před Horákem.

V závodě Klasik 750 zvítězí v sobotu Karel Matúš na stroji Suzuki, v neděli se slovenskou licencí jedoucí Miroslav Medek (Suzuki).

Nejrychlejší kolo zajel v sobotu v mokrém závodě časem 2:26,838 sekundy a v neděli po restartu časem 2:17,499 sekundy Petr Najman.

Kategorie Klasik

Sobotní závod se jel na 6 kol, v neděli na 9 kol.

Český pilot Vítězslav Hatan (*25. ledna 1958) se Jarní ceny Brna 2020 nezúčastnil. Loni vybojoval v řadě již desátý titul a s Yamahou TR3 z roku 1972 vyhrál na Letní ceně oba závody v kategorii Klasik 350. Počínal si zcela suverénně, když sobotní závod na osychající trati vyhrál o 36,897 sekundy před Davidem Schmidtem (rovněž Yamaha TR3), v neděli zvítězil o 1:13,336 sekundy před Jaromírem Tázlerem na Yamaze TZ, který v sobotním závodě obsadí třetí místo, když ve 4. kole v zatáčce Horizont vjíždí do kačírku. Vítězslav Hatan svůj stroj označí za „hodnou motorku“. Josef Juřík na Yamaze TZ byl při sobotním závodě velmi nervózní a má předčasný start. Cílem projíždí jako druhý, je diskvalifikován a v neděli nestartuje, protože má nateklou pravou ruku a lékaři mu start nedoporučí.

Druhé místo v sobotním závodě obsadí David Schmidt na yamaze TR3, jemuž se nepodaří start. David má spolu se svojí manželkou Šárkou velmi rád závody na vodě, v sobotu se za svými soupeři vůbec neohlíží a předjíždí všechny piloty až na Hatana. Šárka Schmidtová (*10. srpna 1965) na Yamaze TR3 právě od Vítězslava Hatana jela v sobotu s otevřeným sytičem (David Schmidt se k tomu sebekriticky přiznal) a skončí ve třídě Klasik 350 čtvrtá. V neděli jela Šárka vynikající závod a do posledního kola vjíždí jako čtvrtá, zradí ji však převodovka a musí vzdát. V kategorii Klasik 350 závodí také Zdeněk Paznocht. Je to skutečný veterán, neboť se narodí 7. dubna 1943. Paznocht je dlouholetý vedoucí střediska v severomoravském kraji, závodí na jednoválcovém čtyřtaktu Aermacchi Harley Davidson z roku 1966, který není závodním motocyklem. Zdeněk Paznocht obsadí v sobotním závodě šesté a v neděli deváté místo.

V kategorii Klasik 500 vyhrál sobotní závod Otakar Talaga na stroji Benelli s náskokem 21,285 sekundy na Leoše Hlaváčka (Honda CB500). Třetí skončí italský pilot a bývalý účastník mistrovství světa Mario Stocco (Moto Morini) o pouhých 0,227 sekundy před Andreasem Ulmem na motocyklu Cotton Python Special z roku 1932. Andreas Ulm (*6. března 1968) disponuje motorem Rudge, který v době svého vzniku vyhrává několik závodů Tourist Trophy na ostrově Man, příhradový rám je od společnosti Cotton. V neděli zvítězí Mario Stocco o pouhých 0,269 sekundy před Liborem Dokulilem (Suzuki TR500).

V kategorii Klasik 250 vyhrál sobotní závod Milan Bango na Yamaze, v neděli zvítězí na stejném motocyklu Martin Slanec. Třetí resp. druhé místo obsadí slovenský pilot Dalibor Žiška (*12. února 1961), který používá zajímavou sadu pneumatik – vpředu Michelin a vzadu Dunlop. V obou závodech Klasik do 175 ccm zvítězí německý pilot Chris Meyer na stroji Morbidelli z roku 1978 před Milanem Šobáněm na Rotaxu z roku 1978.
Nejrychlejší kolo zajel v sobotu (2:51,396 sekundy) a v neděli (2:35,458 sekundy) Vítězslav Hatan na Yamaze TR3.

Kategorie Moto3, 125SP, 125GP a 250SP

Sobotní závod se jel na 6 kol, v neděli na 11 kol.

Letní ceny Brna 2020 se zúčastní všichni tři piloti Moto3, kteří startují také na Jarní ceně - Jonáš Kocourek (*11. srpna 2006), Jakub Gorecký (*8. října 2005 - oba na stroji Honda NSF 250R) a Michal Prokeš (*16. ledna 2008) na Moriwaki MD250. Všichni jsou členy týmu Brno Circuit JRT. V sobotním závodě na osychající vozovce měl výborný start Gorecký a s rozdílem 0,177 sekundy vede do druhého kola, potom jej však předstihne Kocourek a s rozdílem 5,167 sekundy vítězí. „Neměl jsem vůbec žádný problém,“ konstatuje Kocourek po skončení závodu. V neděli byl závod mnohem zajímavější, neboť se jelo na suché vozovce a oba piloti předvedli pozoruhodný výkon. Start se opět vydaří lépe Goreckému, ale až na osmé z 11 kol, po kterém Gorecký vede, se lépe prosadí Kocourek. Ve vyrovnaném závodě, kdy rozdíl mezi piloty ani jednou nepřevýší 1 sekundu, vítězí Kocourek a ztráta Goreckého je pouhých 111 tisícin sekundy. „Byl to nádherný závod,“ říkají oba piloti společně. Prokeš obsadí v sobotu třetí místo a v neděli musí vzdát. Doufejme, že Northern Talent Cup, kolem jehož kalendáře jsou stále otazníky, se v roce 2020 skutečně pojede, brněnští piloti mají reálné vyhlídky na úspěšné vystoupení. Jejich „rider-couchem“ je brněnský pilot kategorie Superbike Michal Šembera.

Závod kategorie 125GP v sobotu vyhrává Patrik Kolář na stroji Honda RS125, který skončí v neděli jako druhý. V sobotním závodě musí kvůli poruše klikové hřídele vzdát německý pilot Chris Meyer na Hondě RS125 z roku 2002, který v neděli suverénně vítězí. V sobotním závodě obsadí druhé místo Staňka Malinová (*7. srpna 1991), která má zkušenosti hlavně ze závodů stopětadvacítek Sport Production. Motocykl z roku 1998 má zapůjčen od pana Jiřího Merhauta.

Oba závody kategorie 250SP vyhrál německý pilot Johannes Kehrer na stroji Honda RS250. V obou závodech 125SP zvítězí Michal Vecko na stroji Aprilia.

Nejrychlejší kolo zajel v sobotu časem 2:27,543 sekundy a v neděli časem 2:20,566 sekundy Jonáš Kocourek.

Kategorie do 600 cm3

Závod v sobotu se jel na 7 kol, v neděli na 12 kol.

Do závodu do 600 nastoupí Karel Hanika (*14. dubna 1996) na motocyklu Yamaha R6, který patří týmu Wepol. Hanika. „S motocyklem jsem se seznámil na Autodromu v Mostě, kde bylo špatné počasí, doufejme, že v Brně to bude lepší.“ Hanika vyhrál kvalifikaci s náskokem 1,118 sekundy před Petrem Najmanem (Triumph Daytona 675) a zvítězí v sobotním závodě s náskokem 25,702 sekundy - překvapivě před Ondřejem Vostatkem a o 29,960 sekundy před Filipem Řeháčkem (oba Yamaha R6), oba piloti letos startují ve španělském mistrovství CEV Repsol. Vostatek startuje v týmu Openbank Aspar na stroji KTM, Řeháček ve stáji Laglisse Academy na motocyklu Husqvarna a po dvou závodech v Estorilu a v Algarve nemají ani jeden bod. Vostatek (*26. srpna 2004) je spokojen s prací týmu, zvyká si na motorku a musí zapracovat na své hmotnosti, v Estorilu si pohmoždil ruku. „Musím získat více zkušeností, spokojen rozhodně nejsem,“ konstatuje Řeháček (*10. června 2002) k výsledkům španělského mistrovství.

V sobotním závodě se na prvních pěti místech umístili piloti motocyklů Yamaha R6. Start se vydaří Petru Najmanovi, který vede po prvním kole, ve druhém okruhu však havaruje a od té chvíle již vede Karel Hanika. „Start se mi příliš nepodařil, musel jsem si zvyknout na pneumatiky Pirelli. Pak už jsem neměl žádný problém,“ konstatuje Hanika. V prvním kole havaruje v úseku Stadion Jiří Mrkývka (*21. února 2000) na Yamaze R6 s pneumatikami Michelin a po pádu jej bolí pravé rameno. Při Jarní ceně Brna se Mrkývkovi rozpadl motor a ptám se, kolik stála oprava. „Bylo to zhruba na dvou třetinách ceny nového motocyklu,“ odpovídá Jiří Mrkývka senior. Mrkývka jede na motocyklu Stock a letos hodlá startovat v seriálu Alpe Adria.

Pro svého vnuka má Mrkývka senior pouze slova chvály a ten se mu odmění třetím místem v nedělním závodě. „Ještě že synáček zůstal celý,“ prohlásil prostřední Jiří Mrkývka, bývalý pilot „superbiků“. V neděli startuje vítěz obou jízd letošní Jarní ceny Brna Igor Kaláb na motocyklu Triumph Daytona 675 z roku 2014 a obsadí druhou pozici. „Igor pět let nejel na vodě,“ konstatuje Kalábův otec Václav. Jeho syn k tomu dodává, že až na Haniku poráží všechny soupeře.

Pochvalu za dvě pátá místa zaslouží Patrik Carda na Yamaze R6. Nedělní závod vyhrává Karel Hanika, který po skončení závodu projeví naprostou spokojenost.

Nejrychlejší kolo zajel v sobotu na osychající trati časem 2:17,698 sekundy a v neděli časem 2:07,112 sekundy Karel Hanika.

Kategorie Twin a STOCK 300

Závod v sobotu se jel na 6 kol, v neděli na 11 kol.

Sobotní závod na osychající vozovce vyhrál v kategorii TWIN Jan Markalous na stroji Kawasaki z roku 2008 s motorem ročník 2011. Markalous svedl souboj se slovenským pilotem Milanem Hanzalíkem (Kawasaki), do druhého kola vjíždí s náskokem 0,296 sekundy a po skončení 6 kol byl mezi nimi rozdíl 1,059 s. Třetí skončí Lukáš Fikker (Suzuki) před Davidem Kuželou (Kawasaki), v pátém kole před tribunou A havaruje člen týmu Indi Racing David Klusáček na stroji Kawasaki. V neděli startovala kategorie TWIN s časovou ztrátou za motocykly Stock 300 a po několika kolech museli piloti TWINů závodníky Stock 300 předjíždět. Závod na 11 kol musí být v předposledním okruhu přerušen červenou vlajkou, když si Milan Hanzalík bojující o prvenství s Janem Markalousem při pádu zlomí klíční kost. V závodě zvítězí Jan Markalous na pneumatikách Pirelli před Markem Jahodou (Ducati) a Martinem Hrstkou (Suzuki), časový rozdíl mezi posledními dvěma piloty je pouhých 0,549 sekundy.

V závodě kategorie Stock 300 v sobotu zvítězí Petr Svoboda (Yamaha R3) před Davidem Kubáněm (KTM), Filipem Feiglem (Yamaha R3) a Jiřím Nespěšným (Kawasaki). V neděli vyhrál opět Petr Svoboda pouze o 1,009 sekundy před Nespěšným, podle jehož slov potřebuje Kawasaki o něco vyšší rychlost. Třetí skončí David Kubáň. Petr Pelech z týmu Brno Circuit JRT (*26. srpna 2004) startuje na stroji KTM 390 RC z roku 2019. Podle názoru pilota o tomto víkendu „vše klape“ a Pelech obsadí v sobotu i v neděli sedmé místo. Maximus Kovalov z Ukrajiny (*22. listopadu 2005) v závodech TWIN obsadí osmé resp. šesté místo.

Nejrychlejší kolo zajel v sobotu časem 2:24,968 sekundy a v neděli časem 2:20,322 sekundy Jan Markalous.

Kategorie nad 600 cm3

Sobotní závod byl vypsán na 7 kol, v neděli se jelo 12 kol.

Karel Hanika (*14. dubna 1996) se v současné době soustředí na vytrvalostní závody, účast na Letní ceně Brna vezme jako tréninkovou možnost. Letos má ve vytrvalostních závodech smlouvu s týmem YART Yamaha, jeho týmovými kolegy jsou Ital Nicolo Canepa a Němec Marvin Fritz. V souvislosti s koronavirovou pandemií je závod FIM EWC v Le Mans plánován na 29. a 30. srpna 2020 a Karel měl na Letní ceně Brna 2020 technika firmy Bridgestone. Ten má zkušenosti z kategorie MotoGP, kde se pneu Bridgestone používali až do roku 2015, nyní je zodpovědný za chování motocyklu z hlediska „obutí“ v mistrovství světa Endurance. Z tohoto důvodu jel Hanika v kategorii do 600 cm3 na pneumatikách Pirelli a v kategorii nad 600 cm3 na pneu Bridgestone.

Hanika startuje na Letní ceně Brna 2020 na „stockovém“ motocyklu Yamaha R1 od společnosti YART a vyhrává kvalifikaci o 0,981 sekundy před maďarským pilotem Bálintem Kovácsem na stroji Yamaha R1. V sobotním závodě vede od startu do cíle a vítězí o 11,932 sekundy před Kovácsem. „Vozovka již osychala a já jsem musel startovat na mokrých gumách, proto jsem vyhledával vlhká místa kvůli obavě o pneumatiky. Jinak jsem neměl problém,“ konstatuje Karel Hanika. V neděli na suché dráze byl Hanika při vjezdu do druhého kola druhý s odstupem 0,362 sekundy za Michalem Fillou (BMW), Filla vede ještě v sedmém kole, potom však havaruje. Zbytek průjezdů již patří Hanikovi a vyhrává o 23,716 sekundy před Bálintem Kovácsem. Hanika: „Byl to zajímavý závod. Od technika firmy Bridgestone potřebuji, aby motocykl tak moc neklouzal.“

Michal Filla (*11. října 1981) startuje na Letní ceně Brna opět se startovním číslem 55 a vidí svůj motocykl BMW vůbec poprvé, na závody se velmi těší. V sobotu měl nejlepší start, do druhého kola vjíždí za Hanikou a Kovácsem jako třetí, v úseku Stadion však havaruje. „Trochu jsme to 'prokaučovali'. Startuji s pneumatikami Pirelli a v kvalifikaci jsem jel na starších pneumatikách, v závodě jsem ale na nových pneu měl velký problém,“ konstatuje Filla. V neděli Michal Filla v osmém kole opět havaruje, když se mu při souboji s Hanikou do cesty připletl jezdec jedoucí o kolo zpět. Filla: „Upadl jsem přes přední kolo, těší mne nejrychlejší kolo z nedělního závodu.“

V sobotním závodě skončí na třetím místě Karel Pešek na motocyklu Kawasaki ZX10R z roku 2018. „Porazil jsem piloty, o nichž jsem předpokládal, že do cíle dojedou přede mnou. Cítím se, jako kdybych vyhrál,“ konstatuje Karel Pešek, který jede v 10. kole nedělního závodu rovněž na třetím místě za Hanikou a Kovácsem, v 11. průjezdu je předjet dotahujícím Michalem Práškem na BMWS1000RR, ročník 2018. V závodě na 12 kol Prášek dotahuje na druhém místě jedoucího Kovácse, rozhodnou 0,032 sekundy ve prospěch maďarského pilota. Prášek se bude věnovat seriálu Alpe Adria a v domácích závodech – například v Dymokurech (pokud se závody pojedou).

Marek Červený jezdí s motocyklem BMW S1000RR, ročník 2017 s úpravou motoru a rámu, na Letní ceně Brna skončí v sobotu čtvrtý a v neděli pátý. Michal Šembera je učitelem talentovaných pilotů Moto3, jezdí na motocyklu BMWS1000RR a na závodní motorce na Letní ceně Brna 2020 seděl poprvé po osmi měsících (Jarní ceny Brna se Šembera nezúčastnil). V sobotu vozovka osychala a Šembera startoval na mokrých pneumatikách Bridgestone, které jsou podle jeho názoru na mokré silnici nejlepší. Od poloviny závodu mu motocykl neskutečně klouže a Šembera obsadí osmé místo. V nedělním závodě dokončí první kolo jako třináctý, po souboji s Alešem Nechvátalem na yamaze R1 skončí stejně jako v sobotu osmý.

Závodu nad 600 cm3 se zúčastnila také holandská pilotka Nadieh Shoots (*9. října 1991). Na brněnském Autodromu nebyla nováčkem, protože zde v roce 2011 startovala v seriálu Alpe Adria v kategorii Supersport. Seriál IRRC je letos zrušen, Nadieh Shoots na stroji Kawaski ZX10R pojede v Hořicích a v Těrlicku - pokud se tyto závody pojedou. V sobotu dojíždí Nadieh Shoots na šestnáctém místě, kdyby se bodovalo jako v mistrovství světa, od zisku jednoho bodu jí dělí jen 0,285 sekundy.

Nejrychlejší kolo zajeli v sobotu časem 2:14,470 sekundy Karel Hanika a v neděli časem 2:03:502 sekundy Michal Filla.

Na závěr projeví spokojenost s průběhem závodu předseda divize Přírodních okruhů CAMS a ředitel Letní ceny Brna 2020 Petr Civín. „Jsem velmi spokojen, s ohledem na velmi kvalitní účast to byla nejlepší oslava motocyklového sportu. I přes nepříznivé počasí měly závody hladký průběh, nejtěžším zraněním byla zlomená klíční kost,“ prohlásil pan Petr Civín.

Text a foto: Tomáš Gescheidt

Prohlédněte si fotogalerii ZDE


28.3.2024

Probíhající změny v pojištění

Vážení závodníci, aktuálně dochází ke změně pojišťovacího makléře. Nové dokumenty a kontakt na nového makléře budou zveřejněny v týdnu po velikonočních svátcích....

číst více


25.3.2024

Fotoreportáž: První závody Enduro Sprintu ve Znojmě

O uplynulém víkendu se ve Znojmě uskutečnily první závody Enduro Sprintu v letošní sezóně. Podívejte se na fotogalerii, kterou vám zprostředoval portál Motor-Max.cz (Foto: Roman...

číst více


14.3.2024

Jarní cena Brna 2024 - propozice

Byly zveřejněny propozice k letošní Jarní ceně Brna 2024, která se na Masarykově okruhu uskuteční 19. – 21. dubna. Propozice naleznete...

číst více


11.3.2024

ENDURO - REGISTRACE ES ZNOJMO SPUŠTĚNY

REGISTRACE ES ZNOJMO SPUŠTĚNY První letošní ES ve Znojmě už klepe na dveře další sezóny Endura...

číst více


15.2.2024

KALENDÁŘ PŘÍRODNÍCH OKRUHŮ CAMS 2024

CAMS – KALENDÁŘ ZÁVODŮ PŘÍRODNÍ OKRUHY 2024 Testování Slovakia Ring                       11.04.2024 Jarní cena...

číst více


14.2.2024

KALENDÁŘ DIVIZE ENDURA CAMS 2024

Kalendář ke stažení...

číst více




22.11.2023

LICENCE 2024

Od 1.12. 2023 bude možné vyřízení jezdecké licence pro následující rok. Teamové licence je možné vyřizovat již nyní. Podmínky ani ceny za licence se nemění. Žádost o...

číst více


21.11.2023

NOMINAČNÍ LISTINY PRO ROK 2024

Nominace na rok 2024 byly právě spuštěny na webu crosscountry.cz Nárok na vaše číslo z roku 2023 zanikne 31.12.2023 Je tedy nutné, pokud chcete své číslo i nadále používat,...

číst více


20.11.2023

SLAVNOSTNÍ VYHLÁŠENÍ 2023 ENDURO - POZVÁNKA

  Blíží se definitivní konec další sezóny DE CAMS a s tím je spojen i poslední večírek, na kterém oceníme nejúspěšnější jezdce v obou disciplínách DE CAMS. V...

číst více


13.11.2023

Slavnostní vyhlášení sezóny přírodních okruhů CAMS 2023

Slavnostní vyhlášení sezóny CAMS - Mistrovství České republiky Tourist trophy 2023   Odkaz na fotogalerii najdete...

číst více


6.11.2023

Slavnostní vyhlášení sezóny 2023 MČR a přebor ČR na přírodních okruzích

Slavnostní vyhlášení sezóny 2023 seriálu Mistrovství ČR a Přebor ČR na přírodních okruzích se uskuteční 11. listopadu 2023 v 15 hodin v tiskovém středisku Automotodromu...

číst více


20.10.2023

ENDURO MASARYKŮV OKRUH - LOSOVÁNÍ O FINANČNÍ PRÉMII

ENDURO MASARYKŮV OKRUH - LOSOVÁNÍ O FINANČNÍ PRÉMII Nenechte si ujít příležitost a zjistěte více informací...

číst více


5.10.2023

Pozor! Změna termínu a místa konání posledního ES i vyhlášení sezony DE CAMS

Náhradní termín 4. - 5.11.2023 – Automotodrom Brno - Masarykův okruh Po fyzické obhlídce lokality a konzultaci s odpovědným osobami si dovolujeme informovat, že seriál DE CAMS...

číst více


4.10.2023

Velká cena Bohumila Staši 2023 - reportáž Tomáše Gescheidta

Velká cena Bohumila Staši se konala v termínu 29. září až 1. října 2023 za velmi příznivého a téměř letního počasí, pouze v sobotu ráno se nad Masarykovým okruhem přehnala...

číst více